ח"כ סעדה: "בג"ץ התעלם מעינוי הדין של דרעי"

אייל ראובן No Comments on ח"כ סעדה: "בג"ץ התעלם מעינוי הדין של דרעי"

ח"כ משה סעדה במהדורת סוף השבוע: "העניין של דרעי תחילתו בעוול שנגרם בחקירתו במשך חמש שנים. זה לבד צריך להקים לו הגנה מן הצדק. בית המשפט בכלל לא נתן לזה משקל ובסוף קבע שההחלטה למנות אותו היא לא סבירה"

צילום: יונתן סינדל/פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה סעדה (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס לדחיית פינויו של המאחז הבלתי חוקי חאן אל אחמר. "הממשלה הזו הוקמה לפני כחודש. יש זמן של התארגנות לכל ממשלה בתחילת הדרך. אני באמת מאמין שהבטחנו וחייבים לקיים. ארבעה חודשים זו דחייה סבירה".

על הרפורמה: "הרפורמה המשפטית נוגעת לביטחון, למינויים… לא משנה מה נעשה כל עוד בית המשפט יכול לפסול כל דבר. לכן הרפורמה חשובה. השיח צריך להתנהל בוועדת חוקה. הנשיאה חיות מוזמנת לבוא להשמיע את דעתה. אם היא תגיע יכבדו אותה. הגיעו שופטים לשעבר והמשנה ליועמש לשעבר".

על הביקורת: "יש כאלה שהכל אצלם פוזיציה פוליטית ויש חלקים בציבור שבאמת דואגים. ואני אומר להם כל המטרה של הרפורמה היא שתהיה מערכת משפט טובה יותר".

סעדה התייחס לפסילת דרעי: "העניין של דרעי תחילתו בעוול שנגרם בחקירתו, אמר את זה היועמ"ש לשעבר. התחיל בתיק חמור של שוחד והגיע בסוף לעבירות מס. חקירה של חמש שנים. זה לבד צריך להקים לו הגנה מן הצדק. בית המשפט בכלל לא נתן לזה משקל ובסוף קבע שההחלטה למנות אותו היא לא סבירה. מעניין אם זה היה קורה אם דרעי היה רוצה להתמנות בממשלת השינוי".



0 תגובות